سوال: به تاز گی همسر من برای ویزای همراه تحصیلی اقدام کردند, من ویزای تحصیلی دارم. اما در خواست ویزای همسرم رد شد. من و همسرم سالهاست با هم زندگی میکنیم. دلیل رد منافع امنیتی آمریکا اعلام شد. چه کار باید کرد؟
ج: از تماس مستقیم با سفارت خود دا ری کرده , برای مشورت با وکیل اقدام کنید

سوال: من برای گرفتن اقامت ( کار ت سبز) برای حذف کارفرما در جهت منافع ملی امریکا اقدام کردم. در خواست حذف کارفرمای من قبول شد ولی در خوا ست اقامت نهایی به دلیل منافع امنیتی آمریکا رد شد. من در نیویورک زندگی میکنم, خانواده ام تا ماه پیش آمریکا بودند  ولی برای دیدن پدر خانم ام همگی به ایران رفتند. قبل از رفتن, در خواست اجازه برگشت ندادند. آیا میتوانند دوباره به آمریکا بر گردد؟
ج. برای بررسی دقیق تر جزییات قبل از اقدام به ورود به آمریکا با وکیل تماس بگیرید

سوال: من و همسرم در آمریکا ازدواج کردیم. همسرم با ویزای توریستی آمده بودند. ما بلافاصله در خواست کارت سبز از طریق ازدواج کردیم. اما در خواست ما پس از مصاحبه رد شد و هم اکنون همسر من قرار است از خاک آمریکا اخراج شود, آیا کاری میتوان کرد تا او را نگاه داریم, همسا من در ایران اسیب روانی و جسمانی دیده و نمی خواهد به ان کشور باز گردد
ج. ممکن است بتوانیم از اخراج ایشان جلوگیری کنیم. ا ز تماس مستقیم با افسر اداره مهاجرت خودداری کرده و وبا وکیل تماس بگیرید

سوال: ما قرار است برای ویزای تجاری اقدام کنیم.بدین منظور مقداری پول به حساب خود در آمریکا واریز کرده ا یم. اما ملک ما در ایران به تازه گی فروش رفته و میخواهیم بیشتر پو ل بیاوریم تا تجارت پر سود تری بخریم, آیا میتوانیم پول اضافه کنیم؟
ج.بستگی دارد که پرونده ویزای شما در چه مرحله ا ی باشد. اگر هم بتوانید پولی اضافه کنید , منشا پول باید مشخص باشد و انتقال ان تحت قوانین اوفک مربوط به تحریم های ایران باید انجام بگیرد

سوال: من دارای گرین کارت هستم, شغل دارم و در آمریکا زندگی میکنم. آیا میتوانم نامزدم را با ویزای نامزدی به امریکا بیاورم؟
ج: خیر. باید شهروند یا سیتزن آمریکا باشید

سوال: من دارای گرین کارت هستم, همسرم دانشجو است. آیا میتوانم ازدواج کنیم , برای ایشان در خواست ویزای مهاجرتی بدهم ودانشگاه را ترک کند؟
ج: خیر. چون شما سیتیزن نیستید, حدودا دو سال طول میکشد که ایشان اقامت بگیرند و در این مدت ایشان حضور قانونی در آمریکا ندارند, مگر اینکه ویزای داشجویی خود را از دست ندهند

سوال: من نمیتوانم وکیل خود را پیدا کنم, چون ایشان تلفن پاسخ نمیدهند, ولی من میترسم آقای دونالد ترا مپ من را از کشور اخراج کند. چکار باید بکنم؟
ج: چون وکیل دارید , وکیل دیگر نمی تواند پاسخ گوی پرونده شما در همان زمینه باشد, اما آقای ترامپ نگفته اند که مهاجران قانونی را از امریکا اخراج میکنند, به نظر میرسد شما وکیل دارید و مهاجرغیر قا نونی نیستید, پس نباید نگران باشید و با دفتر وکیل خود تماس بگیرید

دفتر وکالت رسمی کندی و همکاران کلیه افراد واجد شرایط در همه جای دنیا را تشویق به کشف و پرورش استعدادهای فردی و اجتمایی کرده و اگر قصد مهاجرت یا فعالیتها ی غیر مهاجرتی در ایالات متحده آمریکا دارید, به تماس برای مشاوره اولیه رایگان در امور مهاجرت دعوت میکند
برای اطلا عات بیشتر راجع به شرایط قانونی مهاجرت به آمریکا و اخذ کلیه انوا ع ویزاها میتوانید با دفاتر وکالت رسمی کندی واقع درکالیفرنیا ی آمریکا تماس بگیرید

تلگرام : ۰۰۶۳ -۶۷۷ -۹۴۹
ایمو : ۰۰۸۰ -۶۲۳ -۳۱۰
تلفن : ۰۰۶۳- ۶۷۷ – ۹۴۹ و ۰۰۸۰ -۶۲۳ -۳۱۰
ایمیل : kennedycounsel@gmail.com
کانال تلگرام به زبان فارسی :https://telegram.me/USA_LAWYER
از سری بلاگهای حقوقی ویژه قوانین مهاجرتی آمریکا نوشته رامونا کندی
وکیل در امریکا دارای دکترای حقوق از آمریکا دارای پروانه رسمی دفتر وکالت از ایالت کالیفرنیا

حق انتشار و چاپ محفوظ است. هر گونه انتشار بدون اجازه کتبی و صریح نویسنده و بدون ذکر کامل نام نویسنده موجب پیگیری قانونی تحت قوانین حقوق مربوطه فدرال ایالات متحده آمریکاست. مطالب این بلاگ اطلاعات اجمالی و کلی است و به جهت اطلا ع رسانی عمومی و تبلیغات درج شده و مختص جزییات حقوقی مربوط به پرونده های شخصی نیست. این مطالب به منزله مشاوره حقوقی نیست و هیچگونه رابطه “وکیل و و موکل” ایجاد نمی کند

بیان دیدگاه

گرایش

مطالب بیشتری از سایت بلاگ حقوقی خانم دکتر رامونا کندی وکیل کالیفرنیا به زبان فارسی مشاوره اول رایگان کسب کنید

برای دسترسی به نوشته‌های جدید این سایت و دریافت آخرین مطالب در خبرنامه رایگان عضو شوید.

ادامهٔ نوشته